PretorLink

Czym jest PretorLink?

PretorLink to innowacyjne rozwiązanie mające na celu usprawnienie i ułatwienie zakupów produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta. Jego najważniejszym elementem jest internetowy system sprzedaży, a integralną częścią jest obsługa logistyczna realizowanych przez PretorLink zamówień. Tworząc nowy system przede wszystkim chcieliśmy, żeby był on niezawodny, intuicyjny i prosty w obsłudze. Pretor jest pierwszym w Polsce użytkownikiem tego systemu, który powstał we współpracy z naszym wieloletnim partnerem, firmą ALSO POLSKA.

Opis systemu

Idea

PretorLink to rozwiązanie mające na celu usprawnienie i ułatwienie zakupów produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta. Jego najważniejszym elementem jest internetowy system sprzedaży, a integralną częścią jest obsługa logistyczna realizowanych przez PretorLink zamówień.

Opiekun Klienta

Ułatwienie zakupu produktów z branży IT przy pełnym wsparciu dedykowanego Opiekuna Klienta

Dostęp

Dostęp do systemu PretorLink można uzyskać poprzez zgłoszenie do jednego z Opiekunów Klienta w naszej firmie.

Zaloguj się do PretorLink

Zarejestruj się w PretorLink

Przebieg zamówienia

W modelowym wdrożeniu PretorLinka Klient przed złożeniem zamówienia na stronie systemu może zwrócić się do swojego Opiekuna Klienta o pomoc w wyborze najlepszego rozwiązania lub dokonując samodzielnie wyboru złożyć zamówienie, które po akceptacji powędruje poprzez Pretor Sp. z o.o. bezpośrednio do centrum logistycznego dystrybutora. Tam następuje realizacja zamówienia: produkty są pakowane i przy pomocy firm spedycyjnych kierowane bezpośrednio do Państwa firmy.

W ślad za tym do Państwa wysyłana jest informacja o realizacji zamówienia. Nasza firma w dniu dostawy wystawia fakturę, która w formie elektronicznej lub papierowej trafia do Państwa wraz z kopią złożonego zamówienia. W systemie PretorLink pod złożonym zamówieniem pojawia się numer wystawionej faktury VAT. Taka organizacja powoduje, że PretorLink to kompleksowa obsługa Państwa firmy: wsparcie sprzedaży i logistyka oraz inne usługi dodatkowe oferowane przez naszą firmę. Wszystko w ramach jednego rozwiązania.

Szybkość i wygoda

W większości przypadków zamówiony przez Państwa towar następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia trafia do Państwa firmy. Wysyłki towaru realizowane są przy pomocy największych w kraju firm spedycyjnych, a kurierzy w razie potrzeby są w stanie dostarczyć zamówiony produkt bezpośrednio „na biurko” zamawiającego.

Korzyści

Natychmiastowy dostęp do bogatej oferty produktów IT, ich parametrów, zdjęć i opisów.

Dokładne i zawsze aktualne informacje o cenach i dostępności 24 godziny na dobę

Uproszczenie procesu zamawiania

Pełna elektroniczna obsługa zamówień

Kontrola i śledzenie stanu realizowanych zamówień

Kontrola i śledzenie stanu realizowanych zamówień

Redukcja czasu i kosztów

Dostęp do nowoczesnego systemu B2B

Dedykowany Opiekun Klienta

Bezpłatna dostawa towarów pod dowolny wskazany adres na terenie całego kraju*

 

 

 

Zarejestruj się w PretorLink

Skontaktuj się z naszym Administratorem Systemu PretorLink

Kamila Skóra

kamila.skora@pretor.pl

W celu rejestracji w systemie PretorLink napisz do nas

dzial.sprzedazy@pretor.pl

x INFORMACJA DOTYCZĄCA PLIKÓW COOKIES

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej w Polityka prywatności