Kariera
Aktualne oferty pracy.
Stanowisko: Inżynier Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Pretor Sp. z o.o. jest jedną z wiodących firm branży IT, działającą na polskim rynku nieprzerwanie od 1991 roku, wielokrotnie nagradzaną tytułem „Gazeli Biznesu” tygodnika Puls Biznesu oraz „Diamentem Forbesa”. Podstawowe dziedziny naszej działalności to kompleksowa obsługa informatyczna oraz sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania w sektorze B2B. Jesteśmy czołowym partnerem światowych producentów branży IT.
Obowiązki:
- Przedsprzedażne wsparcie techniczne dla Handlowca w Dziale Sprzedaży B2B w zakresie:
-
- Weryfikacji poprawności konfiguracji (sprzętu, oprogramowania, usług serwisowych, itp.) przygotowanej przez Handlowca lub otrzymanej od Klienta pod kątem wymaganych funkcji, właściwości i współpracy z innymi elementami rozwiązania;
- Dobór konfiguracji (sprzętu, oprogramowania, usług serwisowych, itp.) pod potrzeby Klienta, zgodnie z otrzymanymi wytycznymi;
- Bezpośredni kontakt z Product Managerami u naszych dostawców w celu weryfikacji rozwiązania i wszelkich czynności związanych z realizacją zakresów opisanych w punktach 1a i 1b;
- Zgłaszanie i rejestracja tematów sprzedażowych u producentów;
- Sporadyczny bezpośredni telefoniczny kontakt z Klientem w celu ustalenia szczegółów konfiguracji;
-
- Udział w szkoleniach, seminariach i konferencjach wewnętrznych i zewnętrznych
Oczekiwania od kandydata:
- Aktywne zdobywania nowej wiedzy i rozwoju swoich umiejętności,
- Zainteresowania z obszaru branży IT lub elektroniki,
- Zaangażowanie, zdyscyplinowanie z nastawieniem na pracę w zespole,
- Zdolności analitycznego myślenia i kreatywnego podejścia do wyzwań,
- Odpowiedzialność za swój „warsztat” pracy,
- Podstawowa znajomość języka angielskiego wymagana przy pracy z dokumentacją techniczną sprzętu IT.
- Doświadczenie w dziale wsparcia lub sprzedaży rozwiązań IT będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Umowę o pracę w stałych godzinach (pn. – pt. 8:00-16:00);
- Dużą samodzielność w realizacji zadań oraz wsparcie ze strony leaderów i innych działów firmy;
- Możliwość dalszego rozwijania swoich umiejętności poprzez udział w wydarzeniach i szkoleniach branżowych;
- Dofinansowanie pakietu MultiSport;
- Dostępność nieodpłatnego miejsca parkingowego
Wszystkich zainteresowanych pracą w naszej firmie prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV na adres: praca@pretor.pl z dopiskiem: „Wsparcie techniczne sprzedaży”
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę dotyczącą danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 pozycja 883”.
Stanowisko: Asystent Działu Sprzedaży B2B
Miejsce pracy: Gdańsk
Pretor Sp. z o.o. jest jedną z wiodących firm branży IT, działającą na polskim rynku nieprzerwanie od 1991 roku, wielokrotnie nagradzaną tytułem „Gazeli Biznesu” tygodnika Puls Biznesu oraz „Diamentem Forbesa”. Podstawowe dziedziny naszej działalności to kompleksowa obsługa informatyczna oraz sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania w sektorze B2B. Jesteśmy czołowym partnerem światowych producentów branży IT.
Obowiązki:
- Aktywizacja Klientów do zakupów w dedykowanej platformie B2B (pretorlink.pl) zarejestrowanych w bazie firmy, głównie poprzez kontakt telefoniczny (Poznaj PretorLink! unikatowe rozwiązanie dla Klientów B2B – YouTube);
- Rozwijanie i utrzymywanie relacji z aktywnymi Klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny;
- Obsługa bieżących zamówień w systemie B2B;
- Przygotowywanie dla Klientów ofert handlowych bezpośrednio w systemie B2B oraz poza systemem (mailowo oraz w narzędziu ofertowym w systemie CRM);
- Realizacja założonych planów;
- Aktywny udział w procesie szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje
- Dbałość o wizerunek firmy
Oczekiwania od kandydata:
- Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży telefonicznej;
- Umiejętność nawiązywania kontaktu telefonicznego i budowania relacji biznesowych;
- Podstawowa znajomość j. angielskiego;
- Mile widziane zainteresowania z obszaru branży IT lub elektroniki;
Oferujemy
- Umowę o pracę w stałych godzinach (pn. – pt. 8:00-16:00);
- Dużą samodzielność w realizacji zadań oraz wsparcie ze strony leaderów i innych działów firmy;
- Możliwość dalszego rozwijania swoich umiejętności poprzez udział w wydarzeniach i szkoleniach branżowych;
- Dofinansowanie pakietu MultiSport;
- Dostępność nieodpłatnego miejsca parkingowego
Wszystkich zainteresowanych pracą w naszej firmie prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV na adres: praca@pretor.pl z dopiskiem „Asystent w dziale sprzedaży”
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę dotyczącą danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 pozycja 883”.